Subject: Poseidon sanitaarkontroll
From: "Kertu Tiit" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "tug Poseidon" <[email-masked]>, "Margus Toots" <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Mar 2024 09:54:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume külastada vedurlaevu POSEIDON sanitaarkontrolli tunnistuse 
uuendamiseks.

Vee analüüse ei ole vaja.

Palume sobiv aeg ja koht kokku leppida vedurlaeva kapteniga, laeva asukoht 
hetkel Paldiski Sadam.

Kontakttelefon

POSEIDON           +372 5645 0787

Lugupidamisega

Kertu Tiit

Staapli 8-20, 10415 Tallinn ESTONIA
Phone  +372 611 6190

Mob  +372 58 04 2121

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

web:     <http://www.alfonshakans.com/> www.alfonshakans.com